Ej tur, kur tevi gaida – Google reklāma

October 24, 2015

Vislabākā komunikācija un panākumi mums ir tajā vidē, kur esam gaidīti, izprasti un novērtēti. Ja ienākam telpā, kur atrodas cilvēki, kuri nodarbojas ar pavisam ko citu un nemaz neinteresējas par jūsu teikto, tad komunikācijas augļi būs niecīgi. Pārfrāzējot, to varētu attiecināt arī uz mārketinga jomu. Visideālākais ir variants, ja reklāma dodas tur, kur to gaida un saprot. Šādu iespēju piedāvā reklāma Google meklētājprogrammā, jo tās izvietošanas un atlases princips ir balstīts uz pielāgošanu meklētājprogrammas lietotāja interesēm. Kā tas darbojas?

Mērķauditorijas definēšana

Lai reklāma Google meklētājā darbotos sekmīgi, ir ļoti svarīgi profesionāli pieiet reklāmas izveidei un pārvaldībai, jo lielākā daļa panākumu atkarīga tieši no tā, cik precīzi pielietoti visi reklāmas pielāgošanas rīki. Lai to izdarītu, ir Real estate agent consulting a mature couple at officenepieciešams izveidot mērķauditorijas profilu, noteikt, kādam iedzīvotāju segmentam reklāma paredzēta, kādi parametri raksturo šīs cilvēku grupas. Google reklāma piedāvā segmentēt mērķauditoriju pēc dažādiem kritērijiem. Segmentācija kopā ar Google reklāmas atlases pamatkritēriju – atslēgvārdiem – spēj tiešām precīzi izskaitļot vislabāko reklāmas auditoriju un tai arī attēlot konkrēto reklāmu. Tas nozīmē, ka reklāma, kas ievietota Google meklētājā, maksimāli būs pietuvināta ieinteresētai un atbilstošai auditorijai, kas pati ir izrādījusi iniciatīvu, ievadot meklētājā kādus no reklāmai piesaistītajiem atslēgvārdiem.

Iepirkšanās ar Google palīdzību

Google meklētāja izmantošana produktu atrašanai un iepirkšanās atvieglošanai ir ierasta lieta arī man. Lielākoties es nezinu, kurā vietā vai mājas lapā atrodams kāds produkts, tāpēc sākotnējos izejas variantus atlasu ar Google meklētāja palīdzību. Tad iepazīstos ar dažiem piedāvātajiem variantiem un izvēlos tīkamāko. Pēc tam veicu pasūtījumu internetā vai dodos uz veikalu, ja tāds ir. Tematiski atbilstošā Google reklāma tiek attēlota meklētāja rezultātu lapas augšā vai sānos, tāpēc to viegli pamana. Tas nozīmē, ka lietotājs uzklikšķinās uz reklāmas, la iepazītos tieši ar šo piedāvajumu. Tā kā cilvēks jau būs sācis darbu ar mērķi atrast vai nopirkt ko konkrētu, tad ir liela iespēja, ka pirkums tiks veikts tieši šai reklāmai piesaistītajā vietnē.