Responsīvs grafiskais web dizains jūsu mājas lapai

27.04.2016
Responsīvs grafiskais web dizains jūsu mājas lapai

Katram no mums nerastos nekādi jautājumi, ja kāds jautātu, kas ir mājas lapa. Internets ir viens liels palīgs ne tikai sadzīviskās lietās, bet arī mācībās un darba vietā. Tā palīdzība ir neizmērāma un mūsdienās dzīve bez tā nav iedomājama. Taču, lai radītu cilvēkos vēlmi apskatīt tieši jūsu mājas lapu, tai jāizveido piemērots grafiskais web dizains. 

 

Ar web dizainu mēs ne tikai piesaistām jaunus klientus, bet arī konkurējam ar citiem uzņēmumiem. Tā izstrāde nav lēts prieks, taču tā izveide lielākoties atmaksājas. Principi, pēc kuriem iespējams vadīties, lai panāktu labāko rezultātu ir šādi:

 

  • Tā kā viss ar laiku attīstās arī mājas lapas dizainam vajag būt inovatīvam, lai tas cilvēkus ieinteresētu jūsu piedāvājumā.

  • Dizainam jābūt tādam, lai mājas lapu būtu viegli lietot un viegli uztvert.

  • Mājas lapai jābūt pārdomātai ne tikai virspusēji, bet līdz katram sīkumam, jo tas ir viens no veidiem, kā cilvēki, iespējams, gūst priekšstatu par jūsu uzņēmumu.

 

Protams, tikai ar mājas lapu bieži vien nepietiek. Paralēli tam, ka tiek veidots responsīvs grafiskais web dizains priekš jūsu mājas lapas, nepieciešams pielietot arī citus reklāmas veidus, piemēram:

 

  • Vizītkartes;

  • Bukletus;

  • Plakātus;

  • U.c.

 

Uzņēmumi, kas izvēlas neveidot mājas lapu un tai piemērotu grafisko web dizainu ir zaudētāji, jo mūsdienu tirgū tā ir liela vērtība. Informācija par produktu un pakalpojumu lielākoties tiek meklēta internetā un pat mazākā atslēgas vārda izvēle, kas raksturotu tieši jūsu produktu, var piesaistīt daudz potenciālo klientu. Nevajadzētu novērtēt par zemu šādu iespēju, ja tā tiek dota. Kaut vai izmēģinot šādu iespēju, varēsiet laika gaitā noteikt, vai tieši jums tas ir nepieciešams.

 

Padomāsim pavisam prakstiski - ja sanācis kaut kur pa ausu galam atklāt kādu jaunu produktu - mēs gribam par to uzzināt ko vairāk! Tad šī produkta vārdu vai uzņēmuma nosaukumu ierakstam meklētājpārlūkā un gaidam, ka parādīsies produkta mājas lapa vai vismaz facebook lapa. Ja parārdīsies mājaslapa, tad noteikti tā būs pirmā, uz kuras uzklikšķināsim, jo ceram tur atrast plašāku informāciju nekā facebook lapā. Tā var būt, taču mājaslapas uzturētājiem noteikti būtu jārūpējas arī par tās aktualizēšanu, proti, informācijas atjaunošanu. Diemžēl nereti tiek izveidotas kvalitatīvas mājas lapas, taču, piemēram, ja tas ir kāds veikals, tad netiek atjaunota informācija par tā darbalaiku svētku dienās vai netiek izrādīti jaunākie produkti. 

Šādos gadījumos potenciālie klienti varbūt apskatīsies facebook lapu, taču citreiz pat to nē, jo vecās informācijas dēļ viņi atteiksies no tālākas intereses par jaunatklāto kompāniju, uzskatīdami, ka kompānija varbūt pat vairs neeksistē, tai ir slinka vadība vai visādi citādi - slikts serviss. Ne velti facebook lapās ir īpaša atzīme par to, vai kompānija ir atsaucīga, t. i. - cik ātri tā atbild uz klientu vēstulēm. Vai ievērojāt? Tagad jau kādu laiku arī parastajās mājas lapās tiek ierīkoti čata lodziņi, lai klients ātrāk varētu noskaidrot to, kas ieinteresējis.

Bieži lielākās bažas ir izmaksas, kas nepieciešamas, lai tiktu pie jauna mājas lapas dizaina. Konsultējoties ar firmu pārstāvjiem, jebkurš spēs atrast savam makam draudzīgu piedāvājumu. Cena ir atkarīga no daudzām lietām, tāpēc izsverot, kuras ir svarīgas, kuras mazāk svarīgas, varēsiet izdarīt secinājumus un pieņemt pareizo lēmumu.