Salīdzināta Gross autoskola – ko izvēlēties?

28.03.2016
Salīdzināta Gross autoskola – ko izvēlēties?

Viss sākas ar vēlmi. 

 

Braukt pie sava auto stūres... Izjust brīvības garšu.. Saprast, ko nozīmē zīmes ceļa malā un kāpēc autovadītāji pīpina.. Beidzot biju saņēmusies nokārtot B kategoriju un iemācīties labi braukt. Un tiešām – vēlējos braukt  ļoti pārliecinoši, droši.  Braukt ar savu auto vēlējos jau no 18 gadu vecuma, bet toreiz, pirms 10 gadiem, par spīti klasesbiedra runām par Gross autoskolu, nesaņēmos. 

 

Ar ko sākt? 

 

Patiesībā, tieši mācību iestādes izvēle ir viens no svarīgākajiem nosacījumiem, lai veiksmīgi izietu (vai varbūt izciestu?) apmācību procesu. Sapratu, ka ievadot google meklētājā atslēgas vārdu “autoskolas” tālu netikšu, jo piedāvājums ir tik plašs un brīžiem nesaprotams. 

 

Galvenie kritēriji skolas izvēlē.  

 

Sērfojot un vēlreiz sērfot internetā, Presto mājaslapā atradu ideālu rīku, lai atrastu savu ideālo autoskolu. Jau gatavs salīdzināšanas rīks un manis pašas Excel veidotās sarežģītās salīdzināšanas tabulas varēju izdzēst. Tā kā no vairākiem draugiem labas atsauksmes biju saņēmusi par Gross autoskolu, izlēmu, ka jāizmanto tabula, kurā salīdzināta Gross autoskola

 

Salīdzinot ar Presto, Gross autoskola ir senāka – tā dibināta 1994. gadā, kamēr Presto 2011. gadā. Tai ir plašs fiiāļu pārklājums gan Rīgā (kur vien ir 9), gan ārpus tās. Tas, kas radīja aizdomas, ir salīdzinoši nelielais pasniedzēju skaits uz 13 filiālēm- 16 pasniedzēji, kamēr Presto ir 11 pasniedzēji 2 filiālēs. Man ļoti svarīgs kritērijs bija individuāla pieeja, tāpēc šis jautājums man šķita ļoti nozīmīgs. 

 

Presto piedāvā 25 instruktoru pakalpojumus, kamēr Gross autoskolā 46. Tātad abās skolās ir plašas izvēles iespējas, tomēr ņemot vērā potenciālo reflektantu skaitu, Presto instruktoru skaits, rēķinot uz apmācāmo grupu, ir krietni lielāks, kas atkal nozīmē individuālāku pieeju un mazāku gaidīšanas laiku. 

 

Starp citu, ar tiesībām ir tā - jo intensīvāk apmeklēsi braukšanas nodarbības, jo ātrāk iegūsi tiesības. Jo vairāk stiepsi gumiju, jo tiesības iegūt būs daudz grūtāk. Kāpēc? Tāpēc, ka jo lielāks būs laika intervāls starp nodarbībām, jo lielāka iespēja, ka daudz kas pa to laiku aizmirsīsies. Līdzīgi ir pat tiem, kas pēc tiesību nolikšanas ilgāku laiku pēc tam nav braukuši. Kad viņi atkal piesēžas pie stūres, rokas un kājas kustās pašas no sevis, taču noteikumi un zīmes var aizmirsties. 

Izmaksas un eksāmeni. 

 

Mācību maksa par teoriju ir samērā līdzīga, tāpat kā maksa par vienu braukšanas reizi. Tas, kas ļoti uzrunāja Presto lapā, ir izmaksu kalkulators, līdz ar to ļoti ērti var sarēķināt uz saprast kopējās izmaksas, kas man nepieciešamas, lai sāktu braukt patstāvīgi. Tas parāda, ka šī autoskola neksata vīru pēc cepures un neslēpj kādas mistiskas papildu maksas, ko klients uzzina tikai pēc līguma parakstīšanas. Starp citu, arī Presto autoskolas līgumu var aplūkot turpat mājas lapā. Tā ir iespēja kārtīgi izlasīt visas nianses nevis, kā daudzi būs pieredzējuši, lasīt to ofisā, kamēr administratorei nav nekas cits, ko darīt, kā tikai skatīties un gaidīt, lai tu to pēc iespējas ātrāk parakstītu... Galu galā - klientam ir tiesības lēnām un rūpīgi izlasīt, uz ko viņš galu galā parakstās.

 

Abām skolām ir vienāds skolas teorijas eksāmena jautājumu un kļūdu skaits. Trenēties eksāmenam var online – mājaslapā. Ērtāks rīks ir Presto lapā, jo tas ir pielāgots arī mobilajā vidē, līdz ar to ērti izmantojams sabedriskajā transportā, gaidot rindās pie kasēm vai ejot pastaigā. 

 

Presto ir ļoti aktīva sociālajos tīklos un mājaslapā lasāmas daudz pozitīvas atsauksmes, turklāt arī pāris sliktās nav slēptas. Ir taču skaidrs, ka sliktās atsauksmes būs vienmēr, pat pie labākā servisa. Zinām taču, ka sabiedrībā ir cilvēki, kurus neapmierina pilnīgi nekas un tādi, kuriem rakstīt negaīvus komentārus, ir parasta ikdienas sastāvdaļa.

Ļoti patika tas, ka pieejams vadības tālrunis atsauksmēm. Tā patiešām gadās reti. 

 

Savu izvēli izdarīju. Kā ir ar Tevi?